Kultursponsing og andre unoter

«Direkte sponsing betyr å ukritisk gjøre seg til et utstillingsvindu for firmaer som ønsker å framstå i et best mulig lys. For en brusfabrikant, en bank, en sjømatforedler, en lokal næringsvirksomhet eller en miljøorganisasjon handler dette om logoplasseringer og synlighet, om markedsføring og merkevarebygging. Vil selskaper som Statoil, Shell eller Kongsberg Gruppen pusse opp fasaden i offentligheten, er det lite som er så effektivt som å risle penger inn i positive, lokale tiltak.»

Dagsavisen Mode Steinkjer gir oss full støtte i avisa 27.juni 2015. Les hele kommentaren her.

StatoilUKA

Reklamer
Dette innlegget ble publisert i Debatt og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s